Luč sveta ugleda Barcaffe Flora - kava, pridelama na plantažah, ki so vključene v Rainforest Alliance. V sklopu kampanje ustvarimo tudi kavni kompost Florista, s katerim lahko pognojimo sobne rastline, tudi tiste, ki prihajajo iz deževnih gozdov (monstere ipd.).
Premaknemo se in v sodelovanju z dvema lokalnima umetnikoma ustvarimo prvo kolekcijo skodelic Artist Edition. Na ta način podpremo lokalne ustvarjalce in motivacijo širimo med našimi kupci.
Študente oblikovanja izzovemo k oblikovanju moderne džezve in prejmemo izjemne rešitve.
Zaradi epidemije Covida naše 50-letnice ne moremo praznovati, kot bi si želeli. Naše zveste kupce zato razveselimo kar v njihovih domovih - s serijo spletnih koncertov priljubljenih glasbenikov.
Dokaz, da smo Slovenci res veliki ljubitelji Barcaffeja, je Kavamanija - naš program zvestobe, v katerem je sodelovalo rekordno število potrošnikov.
Arabika je najbolj cenjena sorta kave v svetu, s katero ustvarimo nov izdelek za lepši dan - Barcaffe Selection. A to ni edina novost. Kupcem predstavimo tudi Barcaffe Coco Freeze, ledeno kavo z okusom kokosa za sladokusce.
Ob 40-letnici potrošnike razveselimo z izjemno bogato nagradno igro - zmagovalce namreč pošljemo na počitnice v dežele, od koder prihaja naša kava: v Brazilijo, Indonezijo, Kolumbijo in Vietnam. Spletno mesto naše akcija dobi tudi nagrado Zlati Netko.
Kupcem smo polepšali zaključek leta z digitalno aktivacijo, v kateri so se družina in prijatelji obdarovali z boni za izbrano aktivnost. Tako smo polepšali novoletne praznike.
Tudi v 2008 nam potrošniki posepšajo dan oz. leto, ko nas še drugič zapored izberejo za najbolj zaupanja vredno znamko.
Razveseli nas novica, da slovenski potrošniki med kavami najbolj zaupajo prav naši. Raziskavo izvede Reader's Digest.
Andraž Hribar je leta 2003 na Emi, izboru pesmi za Evrovizijo, nastopil s pesmijo Moja moja. Pot ga je z odra vodila v naš TV oglas in njegov glas še bolj usidrala v slovensko občinstvo.
Gostinski lokali so svojim strankam po novem stregli s kavo Barcaffe Presitge, novo espresso mešanico iz 100-odstotne arabike.
Značilni Barcaffe okus prenesmo tudi v naš nov izdelek - instat napitke Barcaffe, ki so pripravljeni skoraj v trenutku.
Kava Barcaffe se je dodobra zasidrala v domove celotne regije, zato smo si zastavili nov cilj. Želeli smo, da Barcaffe osvoji tudi kavarne, restavracije in druge gostinske lokale.
Naša družina izdelkov se počasi širi, da pa bi se aroma naše kave ohranila čim dlje, nove izdelke v trgovine postavimo v vakuumskem pakiranju.
Zvezda naših prvih radijskih oglasov postane pevec Andrej Šifrer, ki posebej za nas napiše skladbo Kako mi zadiši.
Največji ljubitelji kave so se razveselili velikih pločevink, napolnejnih s kar 2,5 kg kave Barcaffe v zrnu in novega izdelka, Portocaffe.
Kava Barcaffe je trg osvojila takoj, ko je nanj vstopila, hkrati pa je postala tudi najpogosteje podarjena drobna pozornost med ljudmi, ki so se obiskovali in srečevali.