Z željo po vlivanju optimizma in s pozivom »Premakni se« smo na Barcaffè pričeli s komunikacijsko kampanjo, da bi vsi v dvomih ali oklevanju pričeli s tistim zares prvim korakom, saj je po prvem koraku, kot vemo, vse veliko lažje.
Ne glede na to, kako velike ali majhne so sanje, smo ljudje nagnjeni k odlašanju. K prvemu koraku naj bi nas spodbujala tudi jutranja kava, zato vas spodbujamo, da najprej uživajte ob skodelici kave, nato pa pričnite uresničevati svoje cilje, majhne ali velike. S tem sporočilom želimo okrepiti vsem poznani Barcaffèjev slogan »Za lepši dan«, ki z novo komunikacijsko kampanjo nenadoma dobi povsem nov pomen: ne le, da je po prvem koraku lepši dan, lepše je tudi življenje.
Integrirano komunikacijsko kampanjo že lahko zasledimo na televizijskih in drugih kanalih s spodbudnimi video posnetki, ki sporočajo, da nič ni nemogoče, le pričeti je treba. S svojimi elementi je strateško zasnovana tako, da targetira vsakega posameznika. V njej se prepozna kdorkoli, s svojo dinamičnostjo ter igralci različnih generacij pa nenehno ponuja nove in spodbudne zgodbe, ki navdihujejo, da naredimo prvi korak do svojih ciljev, ob tem pa poudarjamo, da je najboljši trenutek za začetek zdaj.