Novice

Barcaffè espresso premierno na najpomembnejšem sejmu espressa v Trstu

Trst, glavno italijansko trgovsko pristanišče in evropska prestolnica kave, bo od 25. – 27. oktobra 2018 gostil številne strokovnjake s področja trgovine, lastnike hotelov in restavracij, velikih in majhnih pražarn ter kavarn. Vsi bodo prišli z istim ciljem – videti, kako lahko z vrhunski izdelki in storitvami izboljšajo poslovanje in prilagodijo svojo ponudbo zahtevam kupcev.

tr

"Barcaffè je eden od najpomembnejših proizvajalcev kave v regiji z več kot pol stoletja dolgo tradicijo. Neprestano spremljamo zadovoljstvo kupcev, nadzorujemo kakovost kave in sam proces priprave, da je lahko užitek v pitju vrhunskega espressa edinstven. Več desetletij truda, skrbi za kakovost in izbira najkakovostnejših svetovnih vrst kave, so blagovno znamko pripeljali v družbo najboljših, na najpomembnejšem sejmu v svetu espressa."

pravi Andrej Bele, generalni direktor strateškega poslovnega področja Kava pri Atlantic Grupi.

triestespresso2

Znano je, da Barcaffè uporablja najboljšo surovo kavo, ki je kar v 80 odstotkih nabavljena na samem izvoru pridelave, neposredno s plantaž. Vzorci surove kave se preizkušajo že na sami plantaži, nato se kontrolirajo pred natovarjanjem na ladje in še enkrat ob prispetju kave v Luko Koper, preko katere se širi uvoz kave, razen za pražarno v Skopju, kjer je kava deloma dobavljena iz pristanišča v Solunu.

Kvaliteta surove kave se nato kontrolira pred vstopom v enega od štirih obratov, kot tudi v času samega procesa proizvodnje, do izstopa vsake vrečke iz proizvodne linije. Največja pražarna je pražarna kave za Srbski trg, v Beogradu na Ledinah. Druga po velikosti je pražarna v Izoli, kjer se proizvaja znamka kave Barcaffè za potrebe slovenskega in hrvaškega trga. Tretja je v Glavičicah pri Bijeljini v Bosni in Hercegovini, četrta pa v Skopju. Del proizvoda iz te pražarne se izvozi tudi na črnogorski trg.

triestespresso3

Barcaffè espresso lahko naročite v več kot 4000 gostinskih lokalih v regiji, medtem ko je »Barcaffè 2GO« prisoten na več kot 1000 prodajnih mestih, na letnem nivoju pa se spije preko 12.000.000 lončkov tega napitka.

triestespresso4

Za Barcaffè je HoReCa izjemno pomemben segment. Barcaffè espresso je v preteklem letu dosegel dvomestno rast prodaje. Vrhunsko kakovost Barcaffè mešanic, kot so Barcaffè Divino, Barcaffè Fantasia in Barcaffè Maestoso, potrjuje tudi strokovna javnost. Na mednarodnem tekmovanju v oceni kakovosti mešanice kave v Italiji, je Barcaffè osvojil že šest zlatih medalj. Odnos s kupci in baristi je za Barcaffè prav tako izjemnega pomena.

Zato so odprli Barcaffè trening center, ki je namenjen izobraževanju barist in obenem predstavlja pomemben element v kakovosti upravljanja blagovne znamke ter nov pristop in način sodelovanja med proizvajalcem, kupcem in osebjem. Trening center Barcaffè je del razvoja nove storitve, ki obstoječim in potencialnim kupcem nudi splošna znanja s področja kave in poglobljena znanja s področja espressa. Za vrhunski espresso je potrebno ravnovesje vseh ključnih elementov.

triestespresso5

Barcaffè že več let ohranja vodilni položaj blagovne znamke v Sloveniji, saj danes kar 7 od 10 Slovencev pije Barcaffè, v segmentu »bele skodelice« pa zavzema tretje mesto. Na Hrvaškem ima Barcaffè po zadnjem merjenju 16,1-odstotni tržni delež na področju turških kav, pri čemer se je v preteklem letu povečal za 31 odstotkov.

Za Barcaffè je odnos s kupci in baristi izjemnega pomena. Zato so odprli Barcaffè trening center, kjer  baristom in poslovnim partnerjem omogočajo izobraževanje s področja espressa in gradnjo partnerskega odnosa. Vse z namenom zadovoljiti še tako zahteven okus potrošnika.

Vse novosti